„Koupil jsem si zlaté číslo“, hlásí mi nadšeně kamarád podnikatel. „A kolik jsi vyhrál?“, zeptám se já. „Jak vyhrál?“, zírá na mě velmi udiveně kamarád. „Jo, ty myslíš, že jde o nějaké sázení nebo lotynku?“ pokračuje kamarád a vyprskne smíchy. S otazníkem v očích na něj hledím a čekám vysvětlení. „To je přece telefonní kontakt, který má úžasnou kombinaci, a ta se bezvadně zapamatuje. To zapamatování je důležité hlavně pro zákazníky, kteří nebudou muset úmorně hledat kontakt na moji firmu! Už rozumíš?“

V podstatě o výhru jde

Své telefonní číslo, které je přímo stvořené pro Vaši firmu, můžete nainstalovat třeba na firemní auto a Vaši budoucí zákazníci nemusí hned hledat zápisník a tužku nebo lovit po kapsách mobil, aby si jej mohli zapsat. Prostě si ho zapamatují. Pro Vaši firmu je pořízení takového kontaktu opravdu výhrou!